Motivation sökes!! var finns ärligheten??

Motivation:

Finns det någon som har lite motivation ligger o skräpar någonstans, isåfall får ni gärna maila över den till mig. Min motivation har totalt försvunnit, känner inte för något och hur jag än försöker så kommer jag inte igång med något.

Visseligen kan det ha med att göra att jag har haft sånna jävla motgångar mot mig just nu eller ett tag, så då försvinner motivationen en del men den brukar ju komma tillbaka.

Ärlighet och vänskap:

En sak vet jag iallfall att det komma ta lång tid innan jag kan lita på någon vän igen, inte ens min bästa vän litar jag på längre. Så många hugg i ryggen som jag fått nu på sistone av de så kallade vänner jag hade känner jag att lita på någon är fruktansvärt svårt.

Min underbara sambo är den jag bara kan tala med om saker o ting, alla andra har jag väldigt svårt att säga saker till som jag inte vill komma fram för det är ingen som håller käften om saker o ting.

De jag trodde jag kunde lita på var ett stort misstag, de kunde tyvärr inte hålla va de lovade utan satte kniven rätt i ryggen på mig bara efter några timmar..

Oärlighet och svek är det värsta jag vet, måste man snacka skit bakom ryggen på en så har man inget hos mig att göra så känner jag och då kan jag lika bra vara utan vänner.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det kan vara tufft att hitta motivationen när man går hemma hela dagarna. "varför göra allt i dag när jag kan göra det imorgon?"



Hoppas du fick en rejäl dos motivation och inspiration i går kväll trots allt!!! =o) KOM IGEN NU KÖR VI! =o)

2009-09-10 @ 08:26:14
URL: http://enresaitiden.blogg.se/
Postat av: Katja

Tack för gratulationen :-) Såg att jag fått inbjudan till meet your messenger av dig.. men det blev nåt fel två gånger när jag försökt installera det, så jag har väl givit upp lite nu och orkar inte krångla.

Hösten och mörkret gör väl inte direkt att motivation till att göra saker blir lättare att få. Oftast gäller det att bara göra saker iallafall, trots att man inte har lust.. då brukar det kännas bra efteråt att man ändå kom sig för.

Hoppas det blir bättre snart!

2009-10-03 @ 08:51:02
URL: http://giftassugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0