Inget vidare..

Usch det var ett tag sedan jag skrev, har loggat in ett x antal gånger för att börja skriva men bara kommit några rader. Vill skriva massor men finns ingen motivation till nått just nu, jo barnen finns det motivation till men till annat nä fy fasiken..

Allt bara går emot en, inget fungerar som det ska eller gå vägen för något man vill göra.
Just nu har det varit mycket här:
# växel lådan på cryslern rasade,
# min vän som blivit opererad för bröstcancer ( vet inte hur det har gått än riktigt)
# bilen vi skulle köpa gick sönder precis innan "som tur va"
# Trodde jag hade vänner som jag kunde lita på
# Ingen respons från peroner som står nära
# skit o strul från försäkringskassan

Som tur har jag en underbar sambo och underbara barn som finns i närheten,
älskar dom så fruktanvärt alla som ingår i våran familj.



Så nu känns allt bara skit, längtar nu så mycket tills max och A kommer i helgen då blir man på bättre humör:)

Tänkte ska försöka blogga lite mer i framtiden, men jag vet inte riktigt vilken linje jag kommer att gå ifrån vad jag ska blogga om mm..

Lämna gärna tips för just nu är det tomt där uppe under hårbotten..



Tjing.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Man kan ju alltid blogga om det som faller in för stunden. Så gör jag. Allt i från vad jag vill ha till orensade rabatter. ;-) Jag bloggar mycket ibland och väldigt lite ibland. allt beror ju på vad man hinner. Just nu tar skolan mycket tid och då får det vara så.



Ja, kläderna är fina men dyra. Om pengar fanns skulle jag kunna köpa hur mycket som helst till barnen. :-)

Postat av: katja

visst är det tråkigt när det känns som att allt strular och allt lyckas alltid hopa sig så att det kommer samtidigt dessutom.

Hoppas det löser sig med både bilbekymmer och försäkringskassan, och med din vän framförallt!

Ja, motivationen och tiden till att skriva finns ju inte alltid. Men oftast när man inte känner tvång över det så bubblar det bara fram ett inlägg rätt vad det är :-)

2009-09-16 @ 21:12:58
URL: http://pavargataistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0