Underbar son..

I dag kom Maxis hem till oss som vanligt och stannar tills på söndag, fredag kommer sambos dotter A hit ska bli skönt att få ha de här igen saknar dom verkligen när de inte är här.
Synd bara att de är här så kort tid, särksillt A hon kommer på fredag och åker hem på söndag, maxis kommer ju på onsdan och åker på söndan så han är ju här några dagar extra.
Det blir ganksa intensivt de dagarna de är här, man ska umgås och försöka gör roliga samt försöka få en sådan normal vardagsliv som möjligt ändå.
 Men ofta så blir det att hitta på så mycket som möjligt med barnen och det är mycket bättre nu när vi kan vara ute som ungarna tycker om, speciellt om vi åker o grillar mm det är stort plus från dom.
Hoppas det blir fint väder så vi kan vara ute, på lördag ska vi även fira Lacke som fyllde 14 i söndags, så lite kalasande blir det också  i helgen..

Jo angående min son så hände detta ju idag nä han kom:

Samtidigt när jag hade öppnat dörren och ställt ut spo påsen på trappen kom Maxis med skolbussen, den stannar ibland i korsningen brevid oss eller precis utanför ingången.
Idag stannade den vid korsningen och jag såg max kliva ur bussen så jag stannade kvar på trappen, pracis när han hade stängt bussdörren och vände sig mot vårat hus fick han se mig. Han sken upp som en sol och bara hävde ur sig, "Heej mamma nu kommer jag Max som älskar dig mest av allt. "
Det kan jag säga att jag tog år mig riktigt ordentligt, inte varje dag någon kommer gåendes på vägen och skriker rakt ut att den älskar en. och skinner som en sol inför grannarna.
Sedan rusade han upp för trappen gav mig en kram och frågade sedan " var är mitt Game boy måste på toa"..
Jaha det var den gos stunden, nädå han är väldigt gosig av sig och när vi inte setts på ett tag så blir han ännu mera gosig o kramig särksillt i sin lilla syster....

Nä dags att hoppa isäng en dag i morgon också..

tjing


Kommentarer
Postat av: Katja

vad gullig han är mot mor sin :-)

2009-05-31 @ 23:51:43
URL: http://pavargataistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0