Soligt men kalla vindar..

Shit vad kalla vindar det är ute, har precis varit ute och hängt en tvätt och det ser så mysigt o varmt ut men tji fick jag.
Men det kan nog bli riktigt behagligt mitt på dan förhoppningsvis, har en del att uträtta idag innan sambons dotter kommer på middan hit det är ju våran helg så nu blir det fullt ös igen....

Åh jag har hittat min bil och en vacker dag ska jag köpa en sådan, men den dagen är nog ganska långt fram men ändå man kan ju drömma...
Se här vilken Hummer!!!!

 

Tjing..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har drömt om en sån där sen jag kollat alldeles för mycket på CSI Miami...

2009-05-15 @ 10:01:43
Postat av: Linda Andersson

Nu kom det inte med vem förra meddelandet var ifrån, men det var från mig :)

2009-05-15 @ 10:02:35
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: linslusen

Kul att ni gillar bilderna.

Det är ingen konst om man har en bra kamera och ett intresse. Kameran jag har är en NIKON D60.

2009-05-17 @ 19:46:13
URL: http://enresaitiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0