Funderingar

Åh jag läste en bekants blogg i morse, hon säljer nämligen partylite spa produkter och nu hade hon fått hem 2 st låder med sådana produkter.
Det innehöll badskum, kroppsskrubb, fotskrubb, fotkräm och bodybutter, hallå hur mysigt och underbart låter inte det då. Tänk att få krypa ner i ett varmt bad som är fyllt med doftade badskum och bara kunna ligga o njuta ( för de som har badkar då), sedan köra en kroppsskrubb och bli len som en barn rumpa både på kropp och fötter hihihi..
Men vad gör jag då som inte har något badkar att krypa ner i, hade jag plats skulle jag skaffa badkar direkt men nu finns inte den platsen förtillfället så jag får helt enkelt drömma att jag ligger i ett bad och njuter för fulla muggar..

Kanske tar o fyller poolen med badskum sen när den är fylld o upp värmd , undrar vad gubben skulle säga då tror inte det skulle bli så populärt hos varken honom eller barnen..
Nä jag får nog allt hålla mig till drömmarna..

Ikväll har Lacke hemma match som vi ska titta på, hoppas det går bra för dom tanken på att de har satt ihop ett helt nytt lag denna säsong så de har inte spelat så mycket ihop..

Jag måste även visa kort på lill tösen som är fruktansvärt villig att  hjälpa till när man jobbar utomhus, ja även inomhus med för den delen är hon fruktansvärt hjälpsam.. Men det bästa är att få åka skottkärra med pappa o morfar...



 Hoppa stuttsmatta är också en stor favorit här hemma både för lilltösen o de äldre barnen. Ska försöka få ta några bra kort när A och M hoppar också de är ju hos oss i helgen..

Nä nu väntar dammsugarn i hallen igen, bäst att passa på nu när man är hemma själv och få ta allt i sin egen takt.

Jo förästen, gå in på denna blogg och kolla på de underbara fotografierna som hon har tagit, helt underbara tycker jag tänk om man kunde fota så själv... http://enresaitiden.blogg.se/

Tjing

Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Du får komma hit å lägga dig i vårat badkar :)

2009-05-14 @ 12:18:09
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Anonym

man behöver inte ha badkar för att kuna njuta av SPA produkter ;) Ett fotbad under parasollet i en skön solstol är inte dumt det heller. En bra bok och något gott att dricka =)

Kropps skrubben går ju precis lika bra att ha i duschen. /J

2009-05-17 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0