Valrossen väntar.

Sitter här nu med min son och väntar på att A ska komma, Micke är o hämtar henne nu så de kommer väl här snart.
Max väntar massor på att A ska komma så de kan bada i poolen, jag tyckte nämligen att han kunde vänta tills hon kom innan han hoppade i. Det ligger till så att denna gossa älskar att bada och då menar jag verkligen älskar, han kan vara i en hel dag om han bara skulle få.
I förrgår så var vid sjön, max slängde sig i direkt knappt så han fick av sig kläderna innan han var i sedan badade han änna tills vi åkte hem och det var ca 3-4 tim efter.

Här hemma i poolen plaskar han i efter frukosten sedan är han i tills vi ska äta, sedna väntar han ca 15min efter maten och efter det är det dax igen.
Så håller han på hela dagarna så jag säger att han är som en valross, det värsta är att det spelar inte någon roll om det är kallt i vattnet han är i ändå.

Tog några kort  när han var i poolen igår men jag hittar inte sladden att föra över till datorn,  ska försöka hitta den så jag kan visa lite bilder på valrossen.

Nä nu ska jag sätta på kaffe så vi kan fika när micke o A kommer..

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0