Träning idag, phu säger jag bara.

Igår var det dags för bassängträning igen, har varit inte varit där på ett tag nu pga värken och kanske lite slarv också men igår tog jag mig dit.
Kanske är bäst för annars kommer sambons farbror snart och hämter mig hahaha, han har bassäng träning också så vi brukar tala lite innan han kliver upp.
 Vi träffas nämligen på speedwayen också och så fort jag inte varit och tränat så går han på mig direkt och frågar varför jag inte varit o tränat..
Men igår så kom jag allt hahaha, där fick du lille gubben:) och jag är riktigt stolt över mig själv idag faktiskt,
tog i för kung o fosterland tror jag så jag är totalt tvär slut nu eller inte bara nu utan varit det sen jag kom hem..
Det värsta av allt är att man måste ha badmössa på sig när man är i bassängen, känner sig som en riktig primadonna ju i den blå badmössan som återanvänds.
Så nu börjar jag fundera på om jag kanske ska skaffa mig en egen badmössa, men har inte hittat någon riktigt än som jag tycker passar in.

  
 
Sådär ja här är några jag har hittat kanske något som passar mig hihihi..

Nu på eftermiddan ska min far o Micke köra skräp, jag o Nemone får allt vara inne idag tror jag
för Nemone är dyng förskyld igen och sen har hon mitt i allt på gång till ny tand igen.
Skulle behöve städa men jag har ingen bra dag i kroppen idag så det får vara för min del,
kroppen tar ju stryk pga vädret samt att jag tränade igår också.

Men det är bara att bita ihop och se glad ut....
Ihelgen ska vi gör anågot mysigt men allt är inte till 100 % planerat än,
ska forsätta med det här nu efter jag dru

Kommentarer
Postat av: Linda

Ett gott skratt förlänger livet har jag hört, och det fick jag av de tjusiga badmössorna.. tycker du kan köpa en av varje, så du kan variera lite... Men den där ljusrosa var ju riktigt tjusig... ser ut som nåt min farmor skulle tagit på sig...

Annars den där röda, med en sur gubbe på :D

2009-06-05 @ 22:29:16
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Linslusen

Du glömmer väl inte att komma på SPA imorgon och skämma bort dig lite ;)

2009-06-07 @ 17:21:08
URL: http://enresaitiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0