God Morgon i solen..

Jaha snart är det dags att åka in till örebro och få behandling på ryggen, axlarna och nacken, det behövs verkligen nu känner jag.
Ikväll ska jag till en bekant på spa visning, ska bli intressant och se vad som finns kanske till o med inhandlar något man vet aldrig.

Skönt med lite sol igen när man kliver upp ur sängen, men det är ingen vidare värme ute och det är verkligen järn nätter har jag märkt. Hoppas verkligen att värmen kommer nu och att de ska få vara vamt o skönt en tid framåt,
detta med all väder omslag är inget vidare för mina leder men som sagt bara att bita ihop..

Min lilla trullsa blir jag inte klok på alltså, hon släpar fram allt hon kommer åt och nu har hon börjat med att rota i låder mm som härom dagen när hon hade hittat sin mössa som är förliten...


När hon kommer med detta smilet så går det inte knappt inte att vara bestämd och säga ifrån ordentligt,
får verkligen bita sig i tungan för att inte börja skratta..


Sånt här är också roligt att hålla på med.




Ja de små liven.....

Nähä nu ska jag ta och göra mig i ordning, min buss går halv nio och vill inte missa den har ingen lust att ta
bilen in till satn. Är så förbannat dyrt att parkera tycker jag, visseligen är det skönare att ha bilen med in så man kan åka hem när man vill men ändå man spar en heldel pengar på att ta bussen..

Tjing så länge..

Kommentarer
Postat av: Linslusen

JA kolla gärna med honom. De jag saknar är Flammande bägaren och Fenixorden.

Vad stor hon börjar bli lillstumpan.

/ J

2009-06-08 @ 07:41:44
URL: http://enresaitiden.blogg.se/
Postat av: Linda

Fy dig, vilken mamma du är... lär din son att skolka... Men vet du vad? Jag hade gjort samma sak, bada i det här vädret, det är ju för tusan svinkallt... Man får skolka, under en förälders överssende ;).

Hoppas att ni får det bra på marieberg och att ni hittar skor som passar... Passa på att hitta en badmössa till dig själv oxå :-D.

Vi måste träffas snart!

2009-06-10 @ 12:58:46
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0