Aj,aj och åter aj men mitt eget fel.

Skit vilken natt det har varit pga min dumhet igår när jag var med max till sjön ett par timmar, som man bäddar får man ligga eller hur säger man?

jo ungefär så här ser jag ut på rygg o nacke känns inget vidare lite mildare än på bilden men inte värts mycket.
 Är man klantig eller inte, själv tycker jag att ja är fruktansvärt klantig men inte f-n trodde jag att det skulle ta så förbannat mycket på den korta tiden.
Jag hade bikinibhå och ett tunt linne över, försöker låta bli o visa alla bildäck  för tillfället man behöver ju inte gör stranden helt folktomt.:)
Men jag tyckte inte jag satt länge med ryggen åt solen för jag försöker mer få färg i ansiktet o benen, för mina ben ser ut som de vita stolparna vid vägkanten som makerar att vägkanten :)
Så idag är det framsidan som gäller och får nog ha en tunn vit t-shirt på mig, linnet är nog ingen bra idé idag för det bränner för fullt på ryggen.

Ska snart väcka grabbarna har lovat attt åka iväg o bada nu på förmiddan, håller på att fylla poolen också så snart kan man bada iden tack o lov.
Ingen lust att bada i sjön om jag verkligen inte måste, självklart hoppar jag i om det är ett måste men inte annars tycker inte om att bada i sjöar.

Nähä dags att kyla ner ryggen igen, men ha det så gött i solen idag.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackare... själv har jag blivit väldigt försiktig och smörjer in mig, fast det är svårt att lyckas smörja ryggen. Hoppas det blir bra snart!!

2009-06-25 @ 13:29:31
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Malin B

Aj så illande röd.

Jag hoppas att det blivit bättre.

Min dotter såg ungefär likadan ut i går... Suck!

2009-06-27 @ 19:55:34
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0