Surfat nu på morgonen.

God morgon alla slöfockar ni som har fått sovit  längre än till 06.20, våran kära lilla dotter ville inte sova längre idag och typiskt att det var min tur att kliva upp också.
Nä min kära sambo tog nemone några minuter efter hon kivit upp pga att jag hade sån kram i hela mitt högra ben från länn ryggen och änna ner till tårna  kändes inget vidare kan jag säga, troligtvis så låg min ischasnerv i kläm igen men efter fått sträckt o tämt lite så släppte det som tur va.
Så då var det bara att kliva upp igen ur sägen medans sambon la sig igen och A sover som en stock i sin säng, så efter nemones morgontoa och välling ätande passade jag på att surfa lite på nätet med en kopp kaffe brevid mig.

Efter Nemones stund på morgonen men påklädning, välling mm så läser jag alltid tidningen och fäljer mina bloggar som jag inte vill missa att läsa.

Så idag när läste linslusens blogg http://enresaitiden.blogg.se fick jag det verkligen roligt, hon hade länkat till en sida som heter Bluebox och den sidan var kanon alltså hittade massor av roliga saker både till mig själv, gubben och barnen.
www.bluebox.se gå in där så ska ni se att ni kan säkert hitta en massa skoj.

Jag hittade en massa som jag skulle kunna tänka mig köpa till Nemone just nu, hon tycker väldigt mycket om att laga mat och bjuda på så jag hittade dessa saker som skulle verkligen komma till användning.
 

 Detta verkar vara kanon alltså materialet är tyg så blir det skitigt så är det bara att slänga in i tvättmaskinen på 30 eller 40 grader, kan ju inte bli bättre ju så vi får se om man kanske ska beställa tills hon fyller två visseligen är det i oktober men ändå.

Sedan hittade jag till mig själv eller till huset som jag skulle vilja ha och det är detta:
Till våra källarfönster som ska göras i ordning på nu i sommar, minskar ju lite insyn iallfal..
Skulle det bli bra tror ni??

Nä nu har A vaknat så det är dax för frukost så.

Tjing


Kommentarer
Postat av: Katja

Blir säkert roligt för Nemone med dem. Jag har sytt själv till Astrid en massa bakverk som princesstårta, koksboll, dammsugare, glass och praliner. Tyckte det blev så dyrt att köpa alla så jag gjorde själv istället :-)

Hon älskar att leka med dem och brukar steka pralinerna på sin leksaksspis, hehe.

2009-07-11 @ 11:08:23
URL: http://pavargataistan.blogg.se/
Postat av: Kusin

Det finns en affär på Krämaren Örebro som säljer sånna men det är dyrt ;) Emma har hamburgare,korv med bröd,kanelbulle,dammsugare och massa annat godsaker i tyg ;)

2009-07-11 @ 14:22:21
Postat av: Ewa

Vilka fina godsaker! Tror det finns i trä också. Önskasr jag var lite händg och kunde sy sådana... Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0