Som man bäddar får man ligga!!




Nå brukar man inte säga " som man bäddar får man ligga" och det var de Nemone gjorde,
hon skulle promp ligga i hundens bur o sova och det var inte långt ifrån att hon somnade också på köpet.
Vi har varit hundvakt i nästan en vecka och nu är jag ännu sugnare på att skaffa vowwe,
men har konstaterat att ingen vowwe hos oss inom de närmsta 5-10 åren.
Men åh vad jag saknar honom redan måste jag erkänna, fast jag kan ju låna när som helst igentligen så jag har det ganksa bra ändå..

Titta bara så söt han e´då:

 Ny badat på köpet också..

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaah... min äldsta dotter älskade att sova i tvättkorgen som bebis... Å vovven är jättesöt, vill oxå ha, men har inte tid...

2009-07-20 @ 23:19:21
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0