Skiten fortsätter

Jaha då är sambon också dålig, jag börjar också få känningar av skiten så här är läget inget vidare kan man säga.
nemone har fortfarande feber och efter hon fått alvedon ligger febern på ca 38,5 så jag kan bara tänka mig vad den komma ligga på uten alvedon ikroppen.
Få se blir hon inte bättre tills på fredag så får jag ringa läkaren, ena stunden dåsar hon bara andra stunden är hon rätt pigg och orkar verkligen reta gall febern på oss båda med sina hyss.
Man kan inte tro att hon är sjuk beroende på alla hyss hon orkar med, hon är hopplös på att hitta på jävulstyg alltså.
Nemone somnade vid kl 18 igår och sedan vaknade hon med feber i högsta sky runt elva och inte ville sova igen sen, så vi kom inte i säng förräns kl var två inatt och det känns är så förbannat trött så jag får smart använda tandpetare för att hålla upp ögonlocken.
Hon har börjat drömt massor sen hon fick febern så nemone vaknar var o varannan timme, tycker så synd om henne när hon blir så här sjuk.

Man smälter ju bort idag, vi har alltså 27,6 i skuggan och det är så kaft ute så de går ju knappt inte att vara ute.
Värts är att vi har det väldigt varmt inne just nu, men börjar bli lite bättre mot de har varit kan jag säga.

Funderar på om jag ska försöka ge mig i poolen senare sen o svalka av sig lite, igår var det 25 grader i poolen.
Det är ju inte så många badar nu när inte max o A är hemma, Lacke är inte heller hemma han har åkt till västervik med en kompis. Lacke ska vi eventuellt åka ner o hämta på söndag men inget tär bestämt än, annars skulle mamma o pappa åka ner för hennes bror är där nere med husvagen.
Får se vad som händer.. 

Nä nu orkar inte mina falukorvar till fingrar skriva mer, har fått så mycket vätska i kroppen så jag ser ut som en död uppsvälld mamut utan hår..

Tjing

Kommentarer
Postat av: Linda

Död uppsvälld mamut utan hår.. ha haha... den var kul! Var glad att du har en pool... det har inte vi... Men jag skulle gärna vilja ha en. Och barn och feber behöver inte betyda att de är snälla och beskedliga och sitter still... 38 grader är knappt feber när de är så små. Har jag hört från vårdcentralen. Theo drömde oxå en hel massa när han hade feber. Hoppas att ni blir friska snart!

2009-07-01 @ 12:40:15
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Malin B

Tvi för att ha feber i denna värme!!!



Tack och lov så har min son aldrig bett mig vara tyst/skämts för mig eller så när jag hörs.

Det gör däremot min dotter - för två tror jag så det jämnar ju ut sig. Hon vägrar dock följa med på fotboll så hon slipper ju uppleva det hela. ;)

2009-07-01 @ 13:43:01
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0