Rensa snälla..

Åh nu vill jag bara ha åska och regn så det kan rensa luften ordentligt, jag går bet snart känns det som.
Idag är Nemone bättre och det är så skönt att det har vänt på henne, men nu är sambon o jag sämre istället.
Sambon är rätt krasslig så idag fick jag åka ner o sätta igång sommarjobbarna istället, men det är inte så jobbigt bara åka ner o öppna samt tala om vad de ska göra under dagen.

Ikväll får jag även åka ner o klippa planerna om sambon inte är bättre, ska kolla med min mamma om hon kan ta nemone så länge medans jag klipper. Kan vara skönt för sambon att få vara ifred en stund, vet ju hur en själv känner sig när man är sjuk.

Inatt har Nemone sovit helt själv i sin nya säng, hon har sovit förut sen vi fick den men bara några timmar.
Hon har legat mellan oss nu när hon varit dålig, men igår kväll somnade hon i bilen så då bar vi in henne till sin nya säng.
Vi åkte nämligen in till örebro och käkade glass när kl var nio igår kväll, det är mitt fel för jag blev så fruktansvärt sugen på glass så jag höll på gå i taket.
Så det fanns bara en ska att göra , åka till örebro o köpa glass..

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Linda

Såna där cravings får man ju när man är gravid ;). Men nej du, ingen åska här, hörde inte minsta muller någonstans. Men jag läste i NA här om dagen, och då tror de att det kan bli åska i helgen. (hoppas så). Då kan jag sitta på altan och dricka kaffe och kika på åskan... tycker jag är mysigt. Ska bli typ 30 grader varmt idag, som igår ungefär, och jag kommer svettas halft ihjäl, vet du hur jobbigt det är att cykla iväg och hämta barn i sån här värme? Huga, inte kul alls :/. Hoppas att du får en riktigt bra dag! Kram

2009-07-02 @ 10:32:28
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0