Regn och åter regn..

Nu börjar det bli lite tröttsamt med allt regn, nu tycker jag att det ksn bli fint väder istället så man kan vara ute.
Börjar bli lite trist att bara vara inne, visseligen kan man ha regnkläder på sig men det är inget vidare att hita på nått när det hällregnar.

Just nu är jag hos min svägerska, nemone ska vara kvar här hos henne vi ska nämligen dra iväg till tyskland en sväng. Ska bli skönt att komma iväg en liten stund bara jag o sambon, men vi blir inte borta längr så det är en snabbis dit ner eventuellt komma vi åka iväg bara jag o sambon och vara borta ett par dagar iallfall senare i sommar.

Nä nu måste jag kolla vad min dotter gö för hyss, det blev lite tyst.

Tjing 

Kommentarer
Postat av: Ewa

Tack tack! Nja, det känns faktiskt som vanligt...! :-) Ingen större skillnad. :-) Lycka till med planerna... ;-)

2009-07-14 @ 13:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0