Nemones nya tidsfördriv.

Nu på flera mornar så har Nemone haft nöje att spenderat ett x antal minuter med denna tvättkorg som då hör till storebror Max, i och ur, upp o ner från stående till liggande.
Nu har jag då bara fått med när hon sitter o står i korgen men jisses vad hon jobbar när hon både ska i och ur denna samt när hon trillar omkull och ska försöka ställa sig upp igen med fötterna inuti tvättkorgen.
Vissa gånger kommer hon inte i korgen och då blir hon rasande alltså, vet inte riktigt vems humör och envishet våran lilla dam har ärft av kanske är det från mamma eller pappa kanske t om från båda..???




 

Ja det är inte roligt nu alltså för henne när vi inte kan vara ute så mycket pga regnet, visst kan man vara ute en stund men i flera timmar har jag inte någon lust att vara ute i spöregn.
Ska ju komma ner mellan 15-100  säger de som vet enligt väder mäniskorna både på internet o tv., så ska man lita på dom så är det verkligen inne dag idag pest o pina tycker jag..
Detta regn väder ska ju hålla i sig hela dagen, förhoppningsvis så kanske det blir bättre i morgon.

Nä nu måste jag ta min dotter som har smitit upp på övervåningen igen...

Tjing


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är väl bra att hon kan sysselsätta sig... Min äldsta dotter älskade att sova i tvättkorgen ;).

Jag vet hur det är när de inte kan vara ute... Att hålla Theo inne är en plåga.. men än ser jag inte mycket av regnet, och jag hoppas för grannarnas skull att det inte blir så mycket regn, för de håller på byter tegelpannor på deras garagetak...

2009-07-09 @ 09:11:49
URL: http://chagak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0