FY FAN VAD ORÄTTVIST!

I morse när jag vaknade var jag på ganska bra humör, men efter någon timme försvann detta humör väödigt snabbt.
Min mamma ringde mig nämligen och berättade att en vän till mig hennes mamma hade talat om för min mamma att vännen har fått bröstcancer och ska operera bort sitt ena bröst om 1 1/2 vecka.
Fy fan säger jag inte hon, iförsig så vill jag inte att någon på hela jorden ska få det men nä inte hon.
Hon är alltid glad,sprallig, underbar och ställer upp när man ber om saker, hennes barn är helt underbara och nä hon för tjänar verkligen inte detta helvete "ingen gör det" men som jag ser det " absolut inte hon".


Hon vet verkligen vad det handlar om för två av hennes vänninor har haft opererat bort brösten pga cancer,
det är en av vänninorna som är kvar i livet.
Jag blev helt tom i hela jävla kroppen allt bara försvann efter jag la på luren, vad ska jag göra nu då, ska jag ringa, nä inte ringa henne nu iallfall det klarar jag inte.
Jag är byns larvigaste kvinna just nu för jag bölar bara så fort jag tänker på henne kommer tårarna,
hur ska inte hon känna sig då eller hennes närmaste anhöriga tanken på hur jag känner det.
Får skicka ett blommbud till henne, hon vet innerst inne att jag är lite bölig när det gäller sånna här saker så hon förstår varför jag inte ringer mm.
Blir ju bara ännu jobbigare om man inte kan prata pga att en annan sitter o bölar..

Jag bara får en obehaglig känsla att det blir mer än detta för henne och den känslan är fruktanvärt stark, varför jag har den starka känsla kan jag inte säga men det känns inget vidare.

Fan´ta dig där uppe säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vad hemskt. Cancer är så hemskt, spelar ingen roll vad du gör, mans tår helt handafllen inför det. Hoppas allt går bra för din vän. Kram

Postat av: Katja

Usch vad hemskt. Hoppas det går bra för din vän, dessvärre finns det inte så mycket som vän att göra än att finnas där. kram!

2009-08-23 @ 20:52:36
URL: http://pavargataistan.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Fy vad hemskt! Hoppas det löser sig!

2009-09-02 @ 09:18:50
URL: http://enresaitiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0